SolarWinds verbetert servicebeheeroplossingen met AI

SolarWinds verbetert servicebeheeroplossingen met AI

Onze vendor SolarWinds heeft een aantal functies aan hun Service Desk software toegevoegd die kunstmatige intelligentie (AI) en Machine learning (ML) gebruiken om hun software nog beter te maken. Ontdek hoe hun oplossingen u kunnen helpen.

 

Virtuele agent

Een van de nieuwe functies is een virtuele agent, een soort AI-computer assistent. Deze kan helpen bij het oplossen van alledaagse computerproblemen. Deze virtuele agent leert bij en wordt na verloop van tijd beter.

Een andere nieuwe functie heet ‘Guided Incident Resolution’. Dit helpt om complexere problemen op te lossen. Het geeft IT-personeel de informatie die ze nodig hebben om problemen sneller en beter op te lossen: gemiddeld worden netwerkproblemen 24% sneller opgelost, wat gemiddeld 23 uur per week bespaart. Bijkomend voordeel is minder downtime en meer tijd om andere doelen te bereiken.

 

Probeer het AI-aangedreven SolarWinds platform nu!

De nieuwe AI-gebaseerde ITSM-upgrades zijn de laatste belangrijke verbeteringen van SolarWinds. SolarWinds heeft het afgelopen jaar cloud-gebaseerde en hybride observability-oplossingen en een nieuw partnerprogramma uitgebracht. Door te investeren in het AI-aangedreven SolarWinds Platform, combineert het bedrijf observability en service management om consistent eenvoudige en veilige oplossingen te leveren voor IT Ops, DevOps, SecOps en CloudOps professionals.

 

Vragen? Contacteer ons!

Aarzel niet om contact op te nemen met sales@kappadata.be indien je met vragen zit.

Voor meer informatie over SolarWinds en hun software kun je terecht op hun website.

Geen reacties

Geef een reactie